Yerləşmə
Təsvir
Müştəri bazasının formalaşdırılması: Potensial müştərilərin müəyyən edilməsi və onlarla ilkin əlaqələrin qurulması;
Məhsul və xidmət təqdimatı: Şirkətin sağlamlıq və biotexnologiya məhsulları haqqında müştərilərə ətraflı və peşəkar məlumatın verilməsi;
Satışın planlaşdırılması: Gündəlik, həftəlik və aylıq satış hədəflərinin icra olunması;
Görüşlərin təşkili: Mövcud və yeni müştərilərlə ofis daxili və ya onlayn görüşlərin keçirilməsi;
Məsləhət xidmətinin göstərilməsi: Müştərilərin ehtiyaclarına uyğun olaraq düzgün məhsul seçimində onlara peşəkar dəstək göstərilməsi;
Komanda işi: Satış komandası ilə koordinasiyalı çalışmaq və dövri olaraq keçirilən təlimlərdə iştirak etmək;
Hesabatlılıq: Görülən işlər və satış nəticələri barədə rəhbərliyə mütəmadi məlumatların verilməsi.
Xüsusiyyətlər
Rəy yoxdur 🥴
Bu, saytın daha yaxşı işləməsi üçündür. Bizimlə qalmaqla çərəzlərin istifadəsinə razılıq verirsiniz.
Oldu